Restoran, kes vaatamata keerulisele ajale suutis uksed lahti hoida optimeerides oma tegevust ning implementeerides uusi ja põnevaid lahendusi (kriisiaegne menüü-, kulude optimeerimine, turundus- ja kliendilahendused). Sobivad toitustusasutused, kellel on terviklik kolmekäiguline à la carte menüü või maitsmismenüü komplektid.
Restoranid, kes suutsid kooskõlas kehtivate piirangutega hoida uksed lahti, suunates oma tegevuse ja turunudse eeskätt restoraniga piirneva asumi elanikele, kui väljaspool seda asumit olevatele klientidele.
Eesmärk on selgitada parimal viisil kasutusele võetud kullerteenuse lahendus, milleks võib olla restorani enda teenus või mõne spetsialiseerunud teenusepakkuja lahendus.
Selle kategooria hinnang moodustub eelnevate kategooriate kaalupunktide kokkuvõttest, kohandatuna ettevõtete grupile, kes majandab mitut restorani. Ootame, et restoranid, kes siia kvalifitseeruvad, annaks meile teada kõigi oma asutuste nimed, aadressid ja kontaktid.
Meie tavapärane kategooria, mille eesmärk on tänada ja tunnustada neid ajakirjanikke ja/või meediaväljaandeid, kes panustavad Eesti gastronoomiasektori ja toidukultuuri arengusse ning populariseerimisse.
Inimene, kellelt on olnud kõige rohkem õppida ning kes on oma tegevusega inspireerinud restoranivaldkonnas osalejaid. See valik teostatakse kõigi osalevate restoranide esindajate hääletuse põhjal
Restoran, mis on läbi aastate tegutsenud ning vaatamata erinevatele kriisiaegadele suutnud tõusta rahva lemmiku staatusesse.
Viimase kahe aasta jooksul avatud restoran
Hindamisprotsess saab alguse sõltumatute kohtunike valikuga. Peame oluliseks läbipaistvust ja ausat konkurentsi, mistõttu teeme koostööd ka audiitorfirma PwC-ga, kes kindlustab kogu ettevõtmise info läbipaistvuse.
Sõltumatud kohtunikud külastavad Silverspoon konkursil osalevaid toitlustusasutusi nii kevadel-suvel kui sügisel, et tagada võimalikult täpsed hinnangud.
Parimaid toitlustusasutusi tunnustame sügisesel pidulikul auhinnagalal, kus täname peakategooriate ja lisakategooriate nominante ja võitjaid.